Dagens ridpass



Dagens ridpass:
Jag red först upp till Maja och Pontas och då trodde jag han skulle vara jättefjompig eftersom han var ensam. Men han skötte sig jättebra. Sen red jag victor, maja och pontas iväg. Vi red mot vattnet och fast forsatte neråt.

Det gick jättebra han blev inte rädd för något så det var jättebra! Sen sp galopperade vi lite också men inte så mycket jobb eftersom han tävlade igår.

idag hade Ann (stallchef för siggesta) ringt till pappa och sa att min ritt såg välidgt fint ut och hon sa det tilll mej med!

Kommentarer
Fredrika Källström Kommenterade...

Vilka fina benlindor på bilden :D



Jättesöt blogg, kram!

Datumet 2011-04-27 och klockan 22:03:35 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0