Förlåt för dålig uppdatering!

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för den USLA uppdateringen och vi kan inte annat än lova att det blir bättre på lovet. Så förlåtförlåtförlåtförlåt!

Men i alla fall. Jag red Ernst igår på ridningen och vi passar verkligen inte ihop, jag blir så himla FRUSTERAD när det inte går bra, och jag vill att det ska gå bra på direkten. När jag blir frusterad så blir jag ledsen och sur på mig själv och började tillochmed gråta! Han gick fint i galoppen men resten gick bara inte. Så på slutet så fick jag byta med Amanda som red Tin-Tin och det gick mycket bättre. Men ändå, usch, jag känner mig så dålig! Jag har så höga krav på mig själv och när det inte går... Så går det inte helt enkelt. Måste träna på mitt häftiga humör!

Vi tar gårdagens BRA nyheter nu! Jag kan följa med Ida på söndag då det är hopptävling, ponnyallsvenskan dvs.3. Siggesta är med och vi ska självklart heja fram dem till en vinst! :)
Den här bilden på min älskling muntrar upp mig lite iallafall. Älskar honom <3

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0