Frågesport

Jag hade tänkt att ha en liten frågesport om mig, Ida, Victor och Cooper här på bloggen. Alltså frågor om lite allt möjligt. Vinnaren får ett gästbloggsinlägg plus en design (om man vill), och en länk förstås! Det kommer bli 10 frågor och jag hoppas på att man iallafall klarar 6.

Fråga 1.
Att Victor är en ung och söt ponny vet vi redan. 11 år fyllda är han. Men hur gammal är egentligen Cooper?
1. 16 år
X. 14 år
2. 20 år
Fråga 2.
Vart kommer Idas och Victors blåa shabrak och lindor ifrån?
1. Modern Horse
X. Hööks
2. GG
Fråga 3.
Vilka delar Vilma Cooper med?
1. Sin mamma och Syster Vera
X. Ridskolan
2. Ingen
Fråga 4.
Vart står Cooper och Victor?
1. Evlinge
X. Velamsund
2. Siggesta
Fråga 5.
Where was Cooper living in 2 years?
1. England
X. Norge
2. Skåne
Fråga 6.
När föddes Ida?
1. 1999
X. 1998
2. 1997
Fråga 7.
Hur mycket älskar Ida Victor?
1. Kanske 2 % av 10 %
X. Skit mycket! Hon lever för honom!
2. Ehh? Ida älskar Victor? Nejdu, om inte jag bor på månen...
Fråga 8.
Våran mailadress är...?
1. [email protected]
X. [email protected]
2. [email protected]
Fråga 9.
Vilma är föd 1998 och går i...?
1. Sexan
X. Skolan
2. Femman
Fråga 10.
Bloggen startades...?
1. För Sent
X. April 2010
2. Mars 2011
Nu har jag lagt ner jättemycket tid på den här, så kom igen nu och var med! Tänk på en gratis bloggdesign+kodning, gästinlägg och en evig länk...
Man MÅSTE inte ha en blogg, man kan vara med ändå och bara göra ett gästinlägg!
P&K V i l m a

Kommentarer
Veronica Kommenterade...

1. 2

2. 1

3. 1

4. 2

5. 1

6. 1

7. X

8. 1

9. 1

10. X



PUUUUSS! :D

Datumet 2011-05-01 och klockan 14:18:02 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://bburman.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0