Ingen hemlighet längre...

Det är ingen hemlighet längre att jag älskar min häst, han betyder ALLT, och jag har bestämt mig för att prioritera honom. Han är ändå den jag lever för och jag kan inte svika honom då.
Min kärlek är han, den jag lever för är han och det jag andas för. Utan honom skulle jag inte orka i dem lägena när man bara vill dö, men för honom så orkar jag lite till. För honom gör jag allt.
Han är det finaste jag har och vad som än händer så ska jag stå vid hans sida för tillsammans så kämpar vi mot världen, istället för att följa med i strömmen så går vi bredvid. Om någon tycker att dem älskar sin häst så kan jag bara berätta att jag älskar honom mer.
Han är mitt liv och jag andas för honom. Han är den som jag stiger upp för på morgonen, som jag lägger mig för på kvällarna. Han är bäst och tillsammans..
...så äger vi ut världen.



Kommentarer
Filippa Kommenterade...

sv: A, fast det är inte det som jag menar om du läser hela inlägget..

Datumet 2011-04-29 och klockan 22:15:09 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0