Klockan är för lite!

Ush, vad gör jag uppe för! Jo, idag är det divs 1 Allsvenskan för ponnysar i dressyr på Siggesta! Det är en regional tävling, och jag är anställd som fotograf :) Jag brukar ju alltid fota på Siggestas tävlingar, men nu så ska jag göra det på riktigt, vilket förstås också innebär mycket jobb: fota, redigera, flytta över, ladda upp osv.! men det känns ändå kul att få göra det, jag vill ju bli någon slags fotograf och då behöver man ju träning!
Utan mål kommer man inte långt i livet!

 

Bloggar på lite fel dator har inga bilder! men hoppas ni får det bra, ni är världens bästa läsare, och när vi kommer hem så vill vi ha en massor av kommentarer!



Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0