Min familj

Idag ska jag ut till stallet. Antingen får han vila eller så tar vi en liten tur barbacka.
Men nu en liten persantion av min familj :P

Lina (llilesyster)
Lina är 8 år men lite för liten att rida victor så hon har en liten medryttarponny som heter Pontas. Pontas är en shettis och 6 år. Jah Lina älskar hästar och galopperar för fullt!

Ebba (storesyster)
Ebba är 13 år och älskar också hästar. Hon rider Victor lite mer än mig. Nu till våren ska dom börja tävla. Dom har tävlat borta en gång. Dom är också klubbdressyr mästare (vunnit km)


Pappa
Pappa är världens bästa pappi vad mer ska jag säga. Han är rolig och snäll.

Mamma
Mammi är världens bästa mami. Visste ni att hon är Vilmas lärrare? Lite konsting

Kommentarer
Emilia Kommenterade...

Datumet 2011-04-03 och klockan 16:43:42 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://sa
Emilia Kommenterade...

Gud vad gulig lina var och victor <3 <3 <3

Datumet 2011-04-03 och klockan 16:44:18 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://saning.blogg.se/
Anonym Kommenterade...

Omg, vadå kopia av sin mamma Ida? :O <3

Datumet 2011-04-03 och klockan 16:49:48 Vi tackar för din kommentar!

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0