Segdeg

Idag var en riktigt seg dag. Jag somnade inte förräns halv ett på natten och vaknade vid sju, och då kom jag knappt upp ur sängen. Kroppen sa bara NEJ, strejk, och ville bara lägga sig ner i den varma sängen igen. Helt ärligt, det ville jag med.
Men jag degade mig upp och till skolan där allting var sjukt segt och dessutom mådde jag inte så bra, men jag BEHÖVDE verkligen rida Cooper för att jag ska rida pogramridning på torsdag :)
Jag red Cooper och han hjälpte mig att lätta upp livet, det gick jättebra. I början var han väldigt seg, kändes som att rida i kola eller något sånt där, men sen på slutet gick det jättebra, han blev mjuk och fin och allt. Skrittade sen abraham med Maja och Pontas!
Inga bilder. :(

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0