TYCKER TILL

Jag tycker att folk är så himla beroende av märken just nu, och jag förstår inte riktigt varför. Jag förstår inte skillnaden på hööks och kingsland, hey, är sakerna bra att rida i och håller så är det bra. Att det är ett KL märke på jackan rider man fan heller bättre för och hatar att folk är så himla märkesberoende.
Visst, vi lägger upp inlägg med märkes grejer, men det är för att skapa variation- det är inte kul att läsa om BARA hööksgrejer, hm?
Jag förstår inte vitsen med att skriva ett inlägg om hur märkesinbitna folk är, och sedan faktiskt ha ett helt dussin märkesaker hemma. Det blir liksom ett lite dubbelt budskap. Men det är kul att folk faktiskt stannar upp och tänker på det! Det är så sjukt mycket pengar som kan spenderas på annat!
Jag ska berätta att dem flesta saker jag äger är inte från Schockemöhle, GG eller John Whitaker. Dem kommer från olika ströaffärer, det viktiga är att grejer håller och funkar. 
Hästen är din bästa vän, inte sakerna du sätter på den.

P&K Vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0