Åh...

Nu kan man inte göra normala inlägg, för blogg.se hackar som in i helvete! Jag kan inte ändra stilar, lägga in bilder, länkar osv. så därför blir det tyvärr inget seriöst uppdaterat förrens det löst sig. Känns som att blogg.se har börjat hacka lite för mycket på sista tiden... Det blir ju ni som får lida! Jaja, det gick alldeles utmärkt att tömköra, dock ömmar han mycket för ryggen så det blir ingen ridning tills kiropraktorn kommer på torsdag fm! Jag tycker tömkörning är ett bra sett att kunna se och känna dom problemen man har i ridningen från marken. Nu hade jag inspänning (gummisnodd) för att han skulle jobba ordentligt, jag kan inte så mycket än alltså jobba i rätt form, men annars gick det toppen! Vi gjorde mycket övergångar, halter, volter och att jobba på fyrkantspåret. Ett helt varv i trav klarade vi, med hörnpasseringar och allt! Duktigt värre... Nu ska jag ta och sova. Godnatt! /Vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0