Åhh blogg.se....

Hej :) Hade såklart gjort ett tidsinställt för dagen men, det kom ju upp den tiden jag skrev det även fast jag hade ställt in. Men nog med problem om blogg.se Det är verkligen jättekul att ni kommenterar fina grejer! Värmer verkligen.
Har varit i skolan och haft en allmänt tråkig måndag. Ingen suprise? Men det var roligt att träffa en kompis som har vart i NY i en vecka och såklart alla andra underbara. Jag fick en söt liten sovgoströja. Nu måste jag sätta mig ner och plugga plus käka mellis. Ska nämligen på innebandy lite senare. Jag har 2 prov denna vecka... Yeah
Känner verkligen att mitt bildgalleri behövs uppdateras. Btw Ebba rider Victor idag.

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0