Året 2012

Fick lite inspiration från Nellie Berntsson om vad jag ska göra år 2011. Så kör på ett liknande inlägg! http://nellieberntsson.se

Det här året så ska jag försöka undvika bråk och konflikter, fokusera på mitt och inse att många relationer inte behöver sluta med ett bråk.

Det här året ska jag sluta vara för ärlig och inte falla för grupptryck som att t.ex. snacka skit. Jag ska sluta ljuga om onödiga saker inför alla, lögner har nämligen en tendens att komma framsmygandes och bita dig i arslet när du minst vill det.

Det här året så ska jag satsa 150% på skolan och verkligen koncentrera mig för de bästa betygen. Jag ska komma ihåg att min framtid ligger i mina händer och verkligen koncentrera mig på de ämnen som jag tycker är svåra; Fysik, Biologi, Engelska och SO.

Det här året så ska jag prioritera bort fler och fler saker och börja skaffa ordning i mitt liv. Lägga mer tid för vänner och för häst och klämma in skolan imellan, men plugga mest i skolan.

Satsa jättemycket på ridningen och verkligen försöka förbättra den så mycket det bara går. Försöka tävla så mycket som möjligt och verkligen kämpa!

Komma ihåg ordningen i stallet, speciellt vård av utrustning.

Satsa på VIVC! 2012 är Vivc´s år hoppas vi.

/Vilma


Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0