Fix in i det sista

Har precis blivit klar med det sista till showen imorgon. Det är inledning som ska fixas och lite annat. Blir dock så himla trött! Nu måste jag snart gå och sova, dör snart.

Idag hoppade jag i alla fall Tin. Det var maskeradhoppning, fyra hinder med massor av glitter, paket och pynt på/runt, men han tyckte det var superkul och hoppade glatt allting. Det var hästen som vägrade på allt för ett år sen... nja? Duktig var han iallafall, alla språng blev ju inte perfekta, men över kom vi levande i alla fall.

Cooper blev bara ompysslad idag, passade på att borsta ordentligt samt spola rent hans ben+tvätta svansen. Den var helt hemsk, torvig och dan. Tips om er häst har torvig, fet och smutsig svans- tvätta med diskmedel, fungerar perfekt! Använder jag alltid till Cooper, och hans svans är supertjock.

Nämen kolla vilken söt bild jag hittade på Tin! Jäklar vad han var stel den dagen, haha.

Coopers diskmedel, Xtra!
/Vilma

Kommentarer
Luliss Kommenterade...

gör ni gratis designer? kram

Datumet 2011-12-10 och klockan 14:30:17 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://luliss.blogg.se/
Paulina Kommenterade...

Söt ponny!

Datumet 2011-12-11 och klockan 17:57:47 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0