Första inlägget på länge...

Hej allihopa! Nu var det ju ett tag sen vi hade Vivc, men vi hoppas att alla tycker det kommer bli grymt igen. Kommentarer tas gärna emot, vi  är sjukt sugna på att blogga igen!

Igår hoppade jag Tintin, istället för Lukas, och det var höjdhoppning. Tin är egentligen en liten fegis men 1.05 flög vi över och det tyckte han var jättekul. Då slutade vi där han tyckte det var kul. Jättebra att han har lusten igen, ponnyn! :)

Cooper fick sig också ett pass, dock bara skritt på långa tyglar och lite trav. Han kändes inte riktigt bra och var helt sjukt seg, och jag vill inte sitta och slå eller banka ihjäl, då skrittar jag hellre på långa tyglar.

I Torsdags gick det likadant med Cooper, men sedan red jag dubbelpass på Tin-Tin och det gick så jäkla bra! :D Vi samlade tills han nästan gick på stället, tempoväxlade, gorde serpentiner och volter, skänkelvikningar. Han var så himla fin, bästen.

Nämen kolla vilken sötnos!

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0