Fotografering

Nu blir det mot stallet där jag och Ida ska ha en photoshoot med hästarna! Imorgon så tänkte jag nämligen sätta mig och knåpa ihop en ny design. Måste bara klä på mig.

Idag har Cooper stått inne eftersom att vädret inte är bra för hans muskler, men tänkte ta ut honom och beta lite så att han ändå får lite solsken. Har stort problem, vet inte vilken Outfit jag ska ha idag men det får lösa sig. Beiga Schockemöhlet har jag haft så mycket, vill ha en marinblå men har inte ett schabrak med röd kant... Vill nämligen ha bomberjackan! Blir nog så att jag tar Hansbo-schabraket med silvrig kant som är marinlått, marinblåalindor, gråa ridbyxor, blått Sjöhagen Wear täcke och röd Kingsland jacka. Får fungera idag helt enkelt!

Nu är alla mina julklappar inköpta förresten förutom en, men den fixar jag senare. Tappade min plånbok igår, dock var det ca. 3 dagar kvar på busskortet och 100 kr på bankkortet, så det är lugnt. Lite crazy dag så där!

Oj, nu måste jag verkligen skynda mig till bussen så att jag inte missar den!
Vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0