Från oss alla, till er alla, en riktigt god jul!

God Jul alla fina bloggläsare! Vi hoppas att era jular kommer bli underbara med god mat, fina presenter och mysa med släkten. Jag och Ida har nu under morgonen varit hos hästarna och ridit Julaftonskadriljen, en årlig tradition på stallet, fikat och tagit hand om våra hästar. Väldigt mysigt!

Nu så ska jag duscha, byta om, äta jullunch, kolla på Kalle Anka, gå på gudstjänst och sedan öppna klappar med familjen. Strejkar Julmaten i år (även godiset!!), förutom risgrynsgröt, så pappa har köpt rostbiff, potatisklyftor och beasås till mig :) Brukar alltid äta för mycket, men inte i år, haha.

Så, vi hoppas att eran jul blir underbar så hörs vi imorgon!
Från oss alla till er alla, en riktigt god jul!
fotograf: Josefine Åberg
/Vilma & Ida med hästar.

Kommentarer
Josefine Kommenterade...

Du får gärna länka under bilden att jag fotat, hihi! :D Fin designen blev! Duktig du är Vilmuttt :)

Datumet 2011-12-25 och klockan 18:26:29 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://dressageworld.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0