Funkar!

Nu funkar blogg.se igen, så uppdateringen från min sida återgår till det vanliga igen. Eller nej, för det kommer bli ännu mera!

Har en jättelång, jobbig dag i skolan idag med mycket "krävande" lektioner. Efter det följer jag med Linnea hem, sen blir det hem, plugga lite SO och sova. Sover för lite nu för tiden...

Imorgon kommer kiropraktorn ut till Cooper, Vera är där och kollar, ställer frågor och sådant. Jag hoppas att ni förstår att den här situationen är svår och jobbig för hela min familj, eftersom att vi kommer fatta ett stort beslut om den finaste. Mer än så vill jag inte utala förrens jag vet 1000% säkert!

Nu är det lektion, ciao!

Bääääbis!
/Vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0