Gud vad skönt!

Hej bloggen förlåt för min hemska uppdatering. Men nu har jag fått jullov och kommer blogga mycket mer. Skönt att vara fri från skolan! Idag ska jag till stan med min kära farmor och köpa julklappar.

Ebba skulle rida avslutningshoppningen idag med Victor, men hon var sjuk. Så jag fick vara med om jag ville.  Men jag känner att jag ska mjukstarta istället för att komma och hoppa avslutningshoppning på direkten. Så jag ska försöka rida innan lektionerna och hoppa några små skutt.

Idag är det även julklappsutdelning i stallet, ska bli kul att se vad jag får för julklapp :) Och se vem som får min.

Ny favoritbild :)

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0