Internet-nere

Mitt internet har varit nere under gårdagen, men eftersom att min superdupersyster är värsta superteknikern så fixade hon det! Dagen har varit förvånandsvärt bra. Vaknade imorse, såg på Lucia firande på teven och i skolan (=ingen biologi). Efter det idrott där vi körde aerobics, sedan håltimme för engelska läraren glömde lektionen! Lunch, språk, fysik och sedan håltimme eftersom att SO läraren var borta! Dock har jag tappat bort mina nycklar. Fixade det dock ganska snabbt, knipsade låset, köpte ett nytt, låste in datorn i Malins datorskåp. Fick även 25/25 på Kemiprov och 23/30 på Fysiktest. Ganska bra eftersom att jag suger på fysik!

Eftersom att vi slutade tidigt kunde jag åka en tidig buss med Hanna, så åt vi och sen gick jag ner, borstade Cooper och tog på tömkörningsselen där vi övade på att gå i skritt runt spåret på bara raka linjer! Lite halter, en liten liten trav men inget böjt spår. Order från Veterinären. Han var söt idag, fast det blåste jättemycket. Bebis fin häst. Sedan flummade jag och Emelie, jag råkade ramla ner i en fodertunna och kom inte loss (lyckligtsvis var den nästan tom). En typisk stall dag med andra ord.

Nu är det plugg till Engelska prov, har pluggat ca. 5% och det är jättesvårt. Känner mig så taggad.
Rätt awesome dag! Läste ni Idas inlägg om vänskap med sin häst? Så fint ♥

Och, ett tack till denna fina anonyma bloggläsare som kommenterar så duktigt. Du gör våra dagar!

Jag dog när jag hittade den här bilden på prinsen.
/Vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0