Kärlek är framgången.

Många säger "utan kärlek ingen lycka" Det kan ju vara helt rätt vilket det är men såna som även inte har kärlek till sina hästar kan lyckas men inte på samma sätt. För mig är inte det viktigaste att lyckas på tävlingar och träningar utan att lyckas med sin bästa vän, hästen.

Jag lyckas för varje dag, varje dag jag är i stallet kommer jag närmare Victor. Han lär mig och jag lär han.
Vi är två magneter som ingen någonsin kommer få isär.

Jag vill inte vara en sån som bara åker ut och tävlar för att få rosetter. Jag vill vara en sån som lyckas med sin bästa vän. Jag skulle aldrig klara av att vara en som åker ut och tävlar bara för att vinna. Jag är och vill vara en sån som blir glad när ens häst är glad, en sån som är ledsen när ens häst är ledsen.
För det är han jag älskar mest.

Jag älskar dig Victor, du är den underbaraste på hela jorden







Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0