Löshoppning

Igår löshoppade vi Victor- Så inlägget blir skrivet i idag form.

Vi började med att släppa han medan dom byggde fram och han gick efter mig hela tiden, när jag stannade stannade han. Sen pröva jag springa och jag har gjort det förut men då orkar han inte springa med utan skrittar bara. Men det gick superbra även där stannade han på direkten. Ska filma någon gång.
Älskar verkligen när han följer efter en ♥

Sen fick han galoppera fram och börja hoppa. Han gick inte på sidan eller något men han började hoppa jämfota. Hur gulligt som helst :) Sen höjdes det och höjdes. Han vände liksom så han kom i andra varvet och smet imellan hindret och vägen, som kanske var 3 dm bred. Och sen hoppade han hjälphindret ut. Han hoppade väldigt fint, men jag blir så nervös så jag vågade knappt kolla. Men till slut slutade det på 125 cm. Är så stolt över han och ni kommer se på bilderna att han  är ganska högt över.
125 tror jag det var, eller 120.
Här var hjälphindret in.
Den är havre och morott han har i munnen.
Gubben han kom till en när man bad om det.
Passar på att vila, samlar energin.
125 kolla vad högt över han är.
Sen en liten landa bild i 125 kolla bakbenen liksom.
/ Ida och Victor

Kommentarer
Hanna Kommenterade...

Fina Victor! Hopp-ponnyn.. ;)

Datumet 2011-12-29 och klockan 09:57:15 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://jumplove.blogg.se/
Linnea Philipson Kommenterade...

Vilken fin blogg! Kika gärna in på min och lämna en kommentar ! :D

Datumet 2011-12-29 och klockan 18:43:59 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0