Lucia Firande

Åh älskar verkligen siggestas lucia firande. Jag var med förra året i maskeradhoppningen och VANN! Jag och Yanna hade inte planerat innan utan hade bara bestämt ett tema och att vi skulle ha skinjackor. Men dom dömer inte bara utklädnanden utan presentation och musiken.
Här är våra poäng: Utkläddnad- 5 Musikval-5 Presentation-5 Still 4 Vi fick 4 på stilen för vi råka riva ett hinder. Jag kom ihåg känslan det var så jäkla kul. Står verkligen massa och tittar på och hindrerna är väldigt tittiga musiken är hög. Var verkligen nöjd efteråt att jag och Victor var så duktiga.
I år ska jag inte vara med. Men ebba och Victor ska vara med i maskeradhoppningen. Såklart kommer jag ta med kameran och fota. Tror dock inte bilderna blir så bra.
Men det jag ville komma till. Alla är välkommna att komma och kolla! Det är verkligen mysigt och roligt!

Kommer även vara en dressyrclinic innan om lätta hjälper. Kan kolla upp tid om någon vill.


Kommentarer
Anonym Kommenterade...

Jaaaaaa::::

Datumet 2011-12-06 och klockan 18:33:00 Vi tackar för din kommentar!
Alexandra Kommenterade...

hur fungerar höjdhoppningen? :D

Datumet 2011-12-07 och klockan 19:10:59 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://alexisen.blogg.se/
Linnea PHilipson Kommenterade...

Jätte fin blogg!

Datumet 2011-12-07 och klockan 20:09:26 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0