Mål inför 2012

Året jorden går under, inget blir som förr.
Nej, jorden kommer inte gå under tror jag. Men jag hoppas att inget blir som förr utan bättre.
Jag har inga nyårslöften. Men lite jag vill ska förbättras och ändras på. Jag vill börja försöka träna mer utan för ridningen. Går ju på innebandy men det är alltid bra med lite extra träning.
Men det viktigaste utav allt ska jag inte bara hård träna. Jag ska försöka göra väldigt mycket varierad ridning. tex. rida ut, tömköra, hoppa, rida dressyr ute, och listan kan göras lång. Nyckeln till framgång är faktiskt kärlek, oftast.. Så jag ska försöka komma ut på tävlingsbanorna, men jag är inte riktigt en sån tävlingsmänniska. Jag vill komma ut när jag känner mig redo.
2012 tror jag kommer bli ett bra år för vivc. Nu är vi verkligen på g, vi båda är väldigt taggade på att brilljera och även våra underbara hästar.

Vad är era mål/hopp för 2012?



/ Ida och Victor

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0