Mina julklappar

Skrev ju ett litet snabbt inlägg om mina julklappar men glömde ganska många. Plus så kanske det är roligare att ha bilder och sådant. Så här får ni ett inlägg om Mina Julklappar 2011.


Uggs, fick utav Mamma och Pappa

Hunters, fick utav mormor + vita stickade strumpor till utav Mamma och Pappa

Poc skidglasögon fick utav Mamma och Pappa

Sen sånt som inte fick vara med på bild: Österrikeresa, Plattång, Kläder, Hollister kläder, krämer från the body shop, böcker, smink, Jacson regnjacka (rid) ville lägga upp bild men det fanns ingen, skinnjacka, tomas sabo berlock, presentkort, stigbygels halsband, shoppingdag med bio shopping och middag och säkert lite mer som jag glömt :P

/ Ida

Kommentarer
Annika Kommenterade...

Va fina saker du har fått!! Hittade precis er blogg och det kommer att bli jätteroligt att följa er! Kramar

Datumet 2011-12-25 och klockan 20:25:59 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://annikahellberg.blogg.se/
fia Kommenterade...

snygg blogg!

Datumet 2011-12-25 och klockan 20:59:36 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://jagridervadgordunu.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0