Mysdag med Mamma

Idag så tog jag en riktigt lång sovmorgon, och sen så åkte jag och Mamma till Sickla och julhandlade lite. Jag fick med mig två fina boxar från en inredningsbutik, ni ska få se vad jag har dem till lite senare (:

Efter det gick vi till Specsavers och fixade nya glasögon till mig. Jag har -2.5 i styrka så jag är i princip blind, dock är har jag bara dålig syn på långt håll. Beställde ett par pilotbågar och ett par bruna. Supersnyggt!

Hur har eran söndag varit då?

Tin & Jag!
//Vilma

Kommentarer
Elin Kommenterade...

Vore roligt att få se eran önskelista i hästväg :) Skulle dessutom vara kul om ni kunde skriva vilka bloggar ni läser, så vi läsare får en uppfattning om er smak ;)

Datumet 2011-12-03 och klockan 17:12:23 Vi tackar för din kommentar!

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0