Sista dagen på 2011

Oj, det har hänt ganska mycket under året. Men minns inte alllt, men här får ni en snabbrepris i bilder.
Jag var på ridläger med Smulan, en häst jag aldrig hade ridit förut.
Jag slutade hoppa Josefine världens bästa b ponny som alltid ställde upp.
Victor blev halt, frisk, halt, frisk.
Det var nog det som hände i hästväg, själv vart jag allvarligt sjuk så det är därför jag inte har ridit ordentligt under hösten. Jag fick hjärnhinneinflammation. Om ni vill veta mer om det får ni säga till.

Jag hoppas 2012 blir bättre!

Kommentarer
Vicky Kommenterade...

SV. Vad bra! :D Du kan skicka dem till [email protected] :D

Datumet 2011-12-31 och klockan 09:52:55 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://ponilovers.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0