Trött

Hej! Vaknade av att mamma väckte mig, var så himla trött igår så somnade typ kl. 19.30! Vaknade 07.00 så jag hade sovit i typ 12 timmar. Jätteskönt faktiskt, nu är man laddad för en skoldag som antagligen blir ganska chill för att vi har lämnat in datorerna. Vi ska i alla fall kolla på film och ha Idrott, SO, Fysik och något mer.

Efter det så blir det iväg mot hästen, tänkte att jag skulle ta ett tömkörningspass eller ett ridpass, på tvådelat äggbett för att se hur det funkar! Jag tror han skulle gilla det. Hanna, kan du också ta denna buss? SMS:a.

Dagens outfit blir iallafall så här (om jag tömkör, annars minus gjorden):

Hjälm-Charlies//Lindor-Fame//Tömkörnings Schabrak-Hööks//Tömkörningsgjord-Hööks//Täcke-Sjöhagen Wear//Jacka-Kingsland

/Vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0