Vill verkligen

Nu ska jag verkligen börja hårdträna, jag ska trimma trimma och trimma. Vill verkligen komma ut och tävla. Nu har jag ju vart med på många tävlingar och har tävlingsvana (iaf som hästkötare) Har fått frågan om jag vill vara med i div 3 dressyr. Men det sker en utagningen så jag har ju aldrigt tävlat så seriöst.
 Men jag ska verkligen försöka nå målet! Målet är att komma ut och tävla både i dressyr och hoppning.

Tävlar du något med din, ridskolan eller foderponny? Eller tränar du hemma?

 
(vet att nosgrimman sitter fel)

Kommentarer
Josefine - Dressage world Kommenterade...

Var gärna med och delta i min tävling på bloggen om när snön kommer! Kolla in inlägget (http://dressageworld.blogg.se/2011/december/minitavling.html#comment) för mer info! :D

Tack på förhand :)

Datumet 2011-12-04 och klockan 19:57:18 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://dressageworld.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0