Det som betyder.

Idag så ska jag och mamma alldeles strax dra ut till Hööks :D Funderar på vita lindor, vita ridbyxor och något schabrak eller träns! Fast juste, jag har gjort köp förbud till saker som bara passar Cooper, innan vi vet hur det blir till hösten.

Sen så drar vi ut till stallet, jag ska gå ponny rundor och mamma ska hjälpa Anne byta hage åt hästarna :) Nu ska dom få gå i en milslång hage, haha! 2 veckor till ska ju prinsen gå på bete, sen så är det dags för igångsättning.

En rolig grej, när vi stog i vanliga stallet  + vanliga hagarna så ville Cooper inte fångas av Vera, men när jag skulle ta in honom från hagen kom han travandes mot mig. Inte för att han inte gillar Vera, han älskar henne, men han vet att han inte får vara dum mot mig!

Just nu går dom här. Den hästen som ser ut som en ponny och som står närmast är Cooper :) Bredvid honom Victor, som rullar sig och ser halvdöd ut.

Kommentarer
Ebba ♥ Kommenterade...

Men gud vad fin design ni har nu!! Avundsjuk xD haha jag SKA vinna en sån där gratisdesign av er :D

Datumet 2011-07-02 och klockan 22:42:34 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://ebbabast.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0