NYSHOPPAT!

Idag körde jag och mamma förbi Hööks. Det var en massa rea, så jag passade på och fynda 2 saker. Var jätte nära att få mamma köpa ett dressyrträns för 200, men det fanns inte i pluttens storlek :(

Detta kom jag hem med:

Tävlingstopp, fast kortärmad. Satt jättebra på mig och var stilren och klassisk. Skönt tyg. Förr 89 kr, nu för 45 kr! Mamma betalade.

Fleecetröja, långärmad. Passar perfekt, jätte skön också. Förr: 199 kr, nu: 99 kr!
Mamma betalade.

Vita lindor. 99 kr, inte rea. Älskar dem här sortens lindor, har 4 st par nu därifrån :)
Jag betalade.

Provade även dessa, men då dem inte var på rea så bestämde jag mig för att vänta tills min födelsedag, och önska dom då istället.

Jag är nöjd med dagens shopping!

Bildkälla: www.hooks.se

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0