Bloggar jag läser (ida)

Jag läser väldigt många bloggar, men vissa kollar jag extra  mycket. Nu tänkte jag skriva varför jag läser den bloggen! Njut och läs så kanske din blogg kommer med :) Om inte skriv vad din blogg heter så kanske den blir en favorit bland mig :)
Bloggarna är inte i någon slags favoritordning utan tar den som dök upp i huvuvdet...

1. Dressyrponnisarna.blogg.se


Min systers och Jossan i stallets blogg.
Jag läser bloggen för att de lägger upp roliga och intressanta inlägg!
Plus så handlar ju den om Victor :) och sam :) Har även väldigt bra och
varierande inlägg.

2. Eliteriders.blogg.se

Inas och Minas blogg! Ina står på siggesta
Jag läser bloggen för det är rolig att följa deras och deras hästars utvekling och 
för att bloggen är jättebra. Bra inlägg, med lagom längd så man inte blir uttråkad.  

3. Hoppar.blogg.se

Filippas blogg, Som rider/red på siggesta. 
Filippa är väldigt duktig på att fota så det är kul att se på fina bilder hon har precis fått en
ponny som gör bloggen ännu bättre. Det är roligt att se utvekligen på bloggen.

4. Saning.blogg.se

Emilia än av mina bästisars blogg.
Emilia skriver om sitt liv och även om hästar. Som gör den ännu roligare att läsa :)

5. Ponnysanning.blogspot.com

Svergies största skvallerblogg.
Bloggen är VÄLDIGT bra och rolig att läsa. Det är otroligt hur hon kan hitta saker som inte vi ser.
Skvaller är ju alltid bäst :)

Sen läser jag ju massa andra bloggar som bla. Nellieberntsson.blogg.se, dressyrmupparna.se, Kingsempire.blogg.se  m.m
Men skrev nu om det här bloggarna.


Kommentarer
Emilia Kommenterade...

Tack gumman <333 :D

Datumet 2011-06-21 och klockan 22:16:48 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://saning.blogg.se/
Filippa Kommenterade...

Tack :D ♥

Datumet 2011-06-21 och klockan 22:34:59 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0