Bloggar jag läser (Vilma)

Ida skrev ju om sina favoritbloggar, och jag tycker det är väldigt svårt att peka ut "några", för det finns så himla mycket och det är så lätt att man glömmer nån!

Men jag ska försöka att vara rättvis och komma ihåg alla!

Jag läser förstås Ebba & Jossans blogg! Stallkompisar-kategorin

Ida och Minas!

Filippas förstås, värd extra mycket en hiss nu när hon äntligen fått sin häst, någon som hon är sååå värd!

Nu är min dator lite knäpp, så resten måste jag bara skriva utan bilder!

Kings Empire- Kompis, och bra blogg :)

Dressyrmupparna- krävs ingen förklaring haha!

Team SL- ja ni, bra blogg!

HLMO- Kompis ;)

Nu har jag säkert glömt någon, men...

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0