Dagen av Vilma

Dagen idag började med musik, ett tråkigt ämne som tyvärr är helt meningslöst. Efter det så filmade vi på våran film och sedan hade vi rast. Blablabla, nu snabbspolar vi till klockan 13.30.
Slut på skoldagen!

Jag hoppade på bussen till Bytesplatsen för mig, där jag tog tre-bussen ut till stallet. Jag och Tilda tog ett besök förbi Siggestas glassbar och fastnade där, och sedan kom Johanna och sällskapade.

Gick ner till min plutt och bytte om, fast bara tröja. Jag behållde mina sköna shorts på då solen var sällskaplig idag! Gjorde burkar + höpåsar, mockade, tvättade vattenkopp+krubba, fotade, betade 10 min, borstade, redde ut svansen (det tar tid då den är tjock!), ryckte manen, lindade, satte på bakskydd, gick på promenad en kvart, ställde in honom, lindade upp, tvättade bettet och sa hejdå, bytte om, fixade bland schabraken, smörjde hoppsdeln+ bytte om och gick till bussen. Var man inte effektiv eller?

Tog en massor av fina bilder som ni får i morgon!

Morgondagens planer: Först ut till stallet, senare till forum och köpa bikini!

Dessa bilder på plutten kan jag inte få nog av! ♥

Vera kommer få en chock när hon kommer hem eftersom att allt är så välstädat!

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0