DAGENS PLANER

Nu undrar ni säkert varför jag är uppe. Vid det här laget brukar jag sova i djup skön sömn till klockan 12. Men nej, idag kom städarna som ska städa hela huset så jag måste upp och hålla mig vaken, tänkte ta och titta på Råttatouille. Jag vet, men disneyfilmer är bra. Och sedan första Harry Potter filmen igen :D

Lite senare kommer Maja och då ska vi plåta :D Har ett vatten projekt, så mer får ni veta sen. Men det är roligt att fota Maja, hon sköter sig väldigt bra och är stilla. Ändrar position när jag ber om det. Det gör allting lättare!

Bilder från i Vintras då Jag och Maja fotade :)

Kommentarer
Tove Kommenterade...

Hejsan! vad sööta ni är och vilken fin blogg ni två äger! länkbyte? Kram <3 :D

Datumet 2011-06-23 och klockan 15:17:18 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://janeeet.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0