Fix

Var i stallet idag och fixade med Tiara..

Åkte först buss och mötte Sanna, sen fick jag sjuts med henne till stallet, där jag mockade o fixade mat till Cooper, red också. Sanna fota, men det ser nog rätt sjukt ut då min matchning var minus trettitusen, hehe.

Efter det så gick jag upp till Tiara, dushade henne, tvättade svansen, knoppade manen och fixade tränset. Hon blev fin kossan. Glömde fota, fick bråttom.

Har en good-feeling till imorgon, lägger upp tävlingsoutfit senare om det önskas? :)

Kommentarer
Filippa Kommenterade...

Lycka till imorgon :D Jag kommer nog och hejar! Lägg upp otfiten !

Datumet 2011-06-05 och klockan 21:51:37 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0