Jag måste erkänna...

Att jag är galet glad att ha den här bloggen ändå. Att kunna komma hem från en helt jävla as dålig tävlingsdag med en klump i magen och sedan kunna skriva av sig på bloggen- man inser att det nog inte var så farligt. Det känns grymt skönt.

Jag lägger ner galet mycket tid på den här bloggen, jag fixar och trixar med designer, inlägg, menyer och information. Men det känns ändå som att det är värt det när man kommer in på bloggen och hittar en kommentar från en människa man aldrig träffat där det står " Gud vilken fin häst du har, och vilken snygg design!". Ni vet inte vad det betyder, alltså man blir alldeles varm när man tänker på det.


¨Glaaad ponnyheeest! :D

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0