Ny bloggdator!

Som ni vet så bloggar jag från min skoldata i vanliga fall, där jag har alla program osv. Men nu så ska den in över sommaren. Som tur är så baxade jag upp våran gamla hemma data från källaren, så nu kommer det ändå bli sommarbloggning! fast den är ganska seg och musen är lite störd...
Idag så vaknade jag upp med en liten Catalina bredvid mig, och vi badade, solade och åt melon tills vi hade en liten fotoshot och sedan badade vi igen :) Det har varit myyys. sedan så tog jag och mamma lillbilen ut till stallet och pysslade med fina hästen och sedan så såg vi på siggestas sommar avslutning. Den var fin :)
Nu ska jag sova!
Morgondagens planer: Åka till fröken/Idas hem och vara där, lämna in skoldatan, åka hem eller till mamma, åka ut till Cooper, ta emot veterinär. Jag mår illa av att tänka på veterinären.


Kommentarer
Filippa Kommenterade...

Låter mysigt, hoppas det går bra med vetrinären ♥

Datumet 2011-06-13 och klockan 10:23:15 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0