Ridlägret dag 1

Första dagen på ridlägret så hade jag skolavslutning på morgonen. Efter det så sjutsade Morfar ut mig till ridlägret och där bytte jag om, och sedan hämtade jag och Amanda (ledare och Coopers medryttare) Zindra (mamma), Zingoalla (fölis) och Zenobia (Mormor). Det är dem snällaste stona som finns, jag är seriös!
Efter haghämtning så åt vi lunch, och efter det red vi det första passet, ner till grustaget och bara red lite, uppvärmning och så. Zindra var snäll, men ganska taggad; hon hade aldrig sett så många hästar! Hon skötte sig, helt klart.
Det började regna så vi såg på en teori film och sedan red vi och badade med hästarna, Zindra älskar det och bara ställde sig och plaskade. Jag blev sjöblöt!
Bilder:

Kommentarer
Anna Kommenterade...

Vilken fin blogg du har ! :)

och jätte söt häst ! :)

kika hjärna in på min blogg http://ponniiiiryttare.blogg.se



ha det så bra ! :)

Datumet 2011-06-18 och klockan 23:09:15 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://ponniiiiryttare.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0