Shopping alá hööks

Idag var jag först ute hos lillplutten, sen åkte jag till Hööks där jag & Ida mötte upp Mamma och mina småbrorsor. Mamma gick in på Plantagen i jakt på växter till Nicole, min ridlärare. Jag och Ida däremot gick in på Hööks direkt...
Jag letade present till Nicoles föl, en fölgrimma i läder blev det:
(fast för föl), 129 kr
Sedan så köpte jag en present till min kompis Anna då hon ska ha födelsedagsfest, Men den kan jag inte visa nu, för hon läser min blogg!
2 röda sadelskydd, någon har tagit våra...
59 kr, passar både allround och dressyr. Lite trångt över dressysadeln men det går bra :)
Denna snygga piké:
119 kr,
dösnygg fast inte på bilden!
Det var väl det, fast sedan så åkte vi till pressbyrån och köpte busskort till sommaren och godis till ridlägret i morgon. Sedan så tuffade vi vidare till Siggesta, hämtade alla ridsaker och åkte vidare hem till Nicole, där ridlägret är, dumpade det mesta och sedna åkte vi hem.
Vilma & Cooper

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0