Sitter i en bil...

hej alla söta små bloggläsare! Sitter i en bil på väg ner från Sundsvall där jag varit på 40 års fest med familjen. Vi åkte direkt efter KMet så det var bara hem och dusha, han tyvärr inte fixa några tidsinställda. Ida har hällt bloggen uppdaterad, men inte skämt bort er ser jag. Ja själv haår jag haft det bra men varit ganska uttråkad, är väl ingen supersocial människa, haha! eller jo, det är jag men... Är galet nöjd med KMet. Kom på andra plats, inte ens en sekund efter Maja! Skriver mer hemma, då jag just nu bloggar på ipaden, och samtidigt försöker att inte döda min urjobbiga lillebror. Går väl sådär.... Ni då? Har ni det bra där hemma? Håller på att kräkas av uttråkning, hehe.

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0