Vilken förening? och varför?

Vilken klubb/föreing tävlar du för eller tränar på?
Jag själv rider för Siggesta och kommer alltid att göra. 
 
Jag rider för Siggesta och står där, för att jag tycker det är bra.
Jag har massa kompisar och sånt där. Sen står ju Victor där för
att det är alltid där jag har ridit.


Siggesta Ryttare till Elit

Siggesta Ryttares ponnydressyrlag bestående av:
Josefine Gustafsson-King of Lord, Julia Söderström-Gandalf, Frida Söderström-Almiro och Paulina Harsem-Gräns Tiffany, med lagledare Elisabeth Kvarns, har under våren ridit ponnallsvenskan dressyr div 1. Laget blev tvåa totalt i serien, vilket innebär att laget blir uppflyttat till ELIT till hösten.
Grattis!
110530

Siggesta-ponnytydressyrlag-maj-11-mini.JPG


(tidinställt)
/Ida och Victor

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0