Winchester (Wille)

Igår red jag den nya hästen Winchester eller som vi kommer kalla honom Wille!
Han är super söt, men lite för seg men jag tror med lite envis i huvudet kommer det gå super! Men eftersom det var en ny häst, så vågade man inte riktigt lägga på med spöt eftersom man inte känner den så väll!

Han blev inte rädd för något och vi gick golfen och där finns det en vattenfontän, fotbollar, minigolf bana och en resturang första gången han gick den! Duktig Wille

Galoppen gick inte så bra, då det var ganska svårt att fatta min skänkel, men i skritten var han fin, men så  fort man inte jobbade lika mycket slutade han med. Men han var super go och kommer passa bra på ridskolan :)

Han fått lite fakta att han är 10 år och har tävlat La/La

Jag och Wille

Han vill alltid vara med och gosa o pussas.

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0