Bw Ridsport

Hej! Som skrivet så var jag på Bw ridsport. Och hittade lite saker.
Jag fick:
* Jacson Crocodile bruna ridstövlar
* Ros eqopaige ridstrumpor
* Vinterskor eqopaige

Victor fick:
* Animal polster.
* Flugspray
* Smörjspray
* 2 borstar, en svamp.

Lina min lillesyster fick:
* Tävlingskjorta
* Blått schabrak till Pontas (hennes lilla medrytarhäst han är en shettis)
* Rosa spö

Ebba min andra syster vi ska kanske dela på ridstövlarna. Men vi ska dela på vinterskorna :P

Ridstövlarna kostar i vanliga fall 4000, sen 70 % av det. Och sen så betalar Pappa halva och jag halva. Så jag behöver bara betala 600 kr bra deal?

Här är skorna! :P

Vad tyckS?






Kommentarer
Anonym Kommenterade...

coola stövlar...

Datumet 2011-03-28 och klockan 19:42:56 Vi tackar för din kommentar!

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0