Earth Hour!

Nu har det varit Earth Hour, blev ganska sur på min kommun för att de inte släckte! Dem hade sagt att dem tänkte göra det. Men så blev det inte så.

Min kompis Astrid sover här ikväll! I morgon ska jag rida Cooper, tänkte rida ut...:)
Tack så mycket för kommentarerna om designen förresten, blir jätteglad. Jag har gjort den i Adobe Photoshop CS3!

Ni får en gammal bild på en söt häst.
Det här är Snoffe som jag red tills den här våren, i hoppningen dådå. Han är en b-ponny som var väldigt duktig, tyvärr när allt gick som bäst så tyckte mina ben att det var dags att växa.
Bilden är fotad av Filippa Ramberg, www.hoppar.blogg.se. Det här var för lite mindre än ett år sedan.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0