Hoppningen Idag!

Hej svejs! :) Idag var det hoppning på mitt shema, med Lukas dådå :)
Det gick faktiskt hur bra som helst, hon var jättefin och på, Inte för mycket utan alldeles lagom. Hade mitt shabrak som var i mitt senaste "hiss inlägg", svarta ridbyxor, brun fleece och svarta läderstövlar. Blev faktiskt riktigt snyggt! :)
Vi hoppade en övning med hjälphinder och sedan ett hinder efter (två stycken såna serier) som stod i mitten av ridhuset. Det var tre steg i mellan så man kom precis rätt på hindret efter hjälphindret. Det högsta vi flög över var 90 cm, vilket var awesome. Fast man känner knappt när hon hoppar för hon hoppar så himla smidigt, seriöst, jag har världens bästa hopp ponny!
Snart är det tävling med Lukas:
Clear Round- 60 cm
LD Blåbär- 60 cm +omhoppning
det är blåbärs hoppningen då :) Känns himla dumt att hoppa högre i clear rounden än i klassen, så det blev 60 cm vilket söttjejen klarar galant, haha ♥
Do not forget: FRÅGESTUNDEN!

Lukas längst till höger med Filippa (www.hoppar.blogg.se) Näst längst till vänster ser vi även Snoffe, min gamla hopp ponny. Och imellan Lukas och Snoffe Maja med Bonnie! Och längst till vänster Elin med Nashville
Haha, komplicerat!

/Vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0