Tilda

Hej Ida här :D
Glöm inte frågestunden!, fråga vad du vill svarar på ALLT! Kom igen nu!

Jo jag tänkte skriva lite om när vi letade häst!

Först kollade vi lite annonser, tex på Hastnet. Sen så tipsade nicole oss om en häst vid namn Tilda.
Så varför inte vi åkte och provred henne. Vi alla fastnade på direkten, men sen vid besiktningen så på böjprovet markerade hon på högra bakbenet. Så vi fick ha henne äver sommarn och se om det blev bättre.
Vi hade en SUPER kul sommar tillsammans. Men sen till besiktingen igen så markerade hon.

Det blev en triangelmärkining och nu går Tilda runt i skogen och lufsar.
Men jag minns den dagen jag var tvungen att säga Hejdå, den sista klappen. Jag kommer aldrig glömma dig!

<3

Första ridpasset....
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta

Kommentarer
Emilia Kommenterade...

Ska bli kul att hänga med till stallet nästa onsdag! <333 :D

Datumet 2011-03-29 och klockan 07:47:06 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0