Victor och Ida

Hej det är jag som är Ida. Så att ni lär känna mig ocm min ponny lite bättre så måste man ju presentera sig så here it comes.


Ida och Victor
Jag är 11 år men fyller 12 i sommar. Jag och mina systrar har en häst som heter Victovie. Som vi fick i mitten av september. Victovie eller Victor som  han kallas jag kommer skriva här i bloggen. Victor är en 11 årig tyskridponny.  Som har ett hjärta av  guld. Han urgullig och snäll. Men ändå så händer det väldigt mycket saker. Jag gillar både dressyr och hopnning. Men mest hopp. Så då vet ni lite mer om mig och min häst.


Här är Victor och jag!

Kommentarer
Emilia Kommenterade...

Fin header min lille ida Kram <33 :D

Datumet 2011-03-26 och klockan 12:16:24 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0