Vilma & Cooper

Såg att Ida hade gjort ett inlägg om sig själv, och då kanske jag också borde göra det... :)
Japp, Vilma heter jag och är 12 år (fyller 13 i höst). Jag går i sexan och bor utanför stockholm med 3 syskon, två föräldrar och 2 katter! Jag gillar att både hoppa och rida dressyr, fast jag är lite feg i hoppningen och gillar att ha hinder runt sådär 70, det räcker för mig!
Cooper är en väldigt liten storhäst efter Cortez, han är bara 159 cm  i manken och liknar en ponny. När vi fick honom var han 18 år och hade då kommit ända från England, eftersom han föddes i Sverige. Vi köpte honom när han var i England av mammas kompis :) Nu fyller han 20 år 1 maj vilket man absoluut inte kan tro då han är en väldigt levnadsglad liten pålle som hoppar ut från hagen och hittar på en massor av bus. Lätt och enkel i all hantering, förutom att han hatar att bli klippt och att bada är inte hans favorit ämne. I hans yngre år så har han tävlat MSV dressyr och hoppning! Hoppar duktigt nu också! Och i dressyren. Delar honom med mamma och min syster Vera :)
Här är vi. Han är världens sötaste, dock ser det liiiite bättre ut i verkligheten med allt.

Kommentarer
Alvaa Kommenterade...

Aaaah sjukt snygg header! Den var verkligen as coool!! :D <3

Datumet 2011-03-26 och klockan 20:58:22 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://sjuttondejunii.blogg.se/
Alvaa Kommenterade...

Aaaah sjukt snygg header! Den var verkligen as coool!! :D <3

Datumet 2011-03-26 och klockan 20:58:40 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://sjuttondejunii.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0