Ångest

Har seriöst lite panik just nu. KM i DRESSYR är om 2 veckor, det var meningen att jag skulle starta Cooper men... han är halt. Veterinären kommer på torsdag, och får då avgöra ifall man ska ta ut en kiropraktor. Men den kiropraktorn vi ville ha ut kan inte förens i Juni och tävlingen är 6 juni, så även fast kiropraktorn kommer så hinner han inte bli i form till tävlingen.

Den enda räddningen just nu för mig och Cooper är att veterinären inte tycker det behövs en kiropraktor och att man kan sätta igång honom, men det verkar lite omöjligt tycker jag, eller att vi tar ut en annan kiropraktor…

Så nu återstår ett val. Antingen skita i tävlingen, eller rida en ridskolehäst. Problemet är att Tin-Tin är upptagen med två ryttare… Så jag tror faktiskt jag struntar i tävlingen ifall Cooper inte blir bra.

Vad tycker ni?

Älskling


Kommentarer
Anonym Kommenterade...

never give up!!!!

Datumet 2011-05-23 och klockan 20:10:52 Vi tackar för din kommentar!
Veronica Kommenterade...

Foxen då? :o <3

Datumet 2011-05-25 och klockan 19:53:29 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://bburman.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0