Dagen alá Vilma...

Hejhej alla små söta bloggläsare! Tänkte berätta lite om min ointressanta dag, fast jag har verkligen inte gjort så mycket. Först så vaknade jag kvart i nio (!!!), och var dagens planer att åka till grönan med Malin, så jag ringde henne. Men Malin behövde vara hos sin häst, och så regnade det på tok för mycket, så det ställdes in.

Söndagar brukar vara min riddag, men eftersom jag trodde jag skulle till grönan så blev det mammas dag, så hon åkte ut även fast jag kunde, eftersom att jag hade varit igång så mycket fredag + lördag. Det var ju bara att mocka, fixa mat, pyssla och gå promenix med Cooper, så det var bra. Han verkade inte ha ont och han var bara lite varm i vänstra, så det var bra! :D Han tyckte tydligen han var en hingst då han gick runt och hoppa och fåna sig. 20 år, nej snarare fem!

Så istället stannade jag hemma, fotade och skrev ut bilder till min fotovägg (vill den visas förresten?) och kollade på två filmer, Remember Me och Twilight (för sjuttionde gången). Mysigt, huh?

Nu är det bastu som gäller, hoppas alla ni får en bra söndagskväll!




Kommentarer
alice Kommenterade...

fin blogg:)

Datumet 2011-05-15 och klockan 19:58:00 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://aliceottosson.webblogg.se/
sofie och jossan Kommenterade...

Anmäl dig till dagens blogg. Drar vinnaren mellan 21.00-22.00 http://litetuffare.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-anmal-dig.html#comment :)

Datumet 2011-05-15 och klockan 20:18:22 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://litetuffare.blogg.se/
tilda (eranförebild) Kommenterade...

Ja, den vill jag se. Hej vilma, i know you löööve mee! pöss pö römpän

Datumet 2011-05-15 och klockan 20:55:14 Vi tackar för din kommentar!

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0