Dagen

Idag så var jag först i skolan, sen så åkte jag till stallet! Där red jag min fina häst, eller skrittade i ca. 20 min. Hade bettlöst idag, kändes ingen skillnad! Ida fotade, men glömde minneskortet i stallet förstås... :)

Sen så hämtade jag rykthinken och lite shampoo och gick upp till stora stallet och dushade honom med hjälp av Tilda. Ren och fin blev han och efter det så fick han beta i solen! Det gillade lillhästen! Bilder därifrån också...

Sen så åkte jag hem och gjorde pizzabullar, för vi ska till brandstationen imorgon! Men nu ska jag jobba lite på Tin-Tin filmen och sedan sova, puss på er!

Åh vad jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0